viernes, 9 de octubre de 2009

DEIXAR CLAR ALGUNS TERMES DE AQUESTA INICIATIVA!!!

IMPORTANT LLEGIR-HO!!!
VULL DEIXAR CLAR QUE EN NINGUN MOMENT AQUEST TEMA ÉS RACIAL, SI ES LLEGEIX BE LO QUE ES DEMMANA ES SIMPLEMENTE QUE LA GENTE DE CADA POBLE PUGA DISFRUTAR DE TREBALL PER PAL·LIAR LA CRISIS EN AQUESTS MOMENTS, SENSE DISCRIMINAR A NINGÚ, NI PER LA SEVA RAÇA, NACIONALITAT, NI CREENCES, SOL AMB QUE ESTIGA EMPADRONAT EN EL POBLE SOBRA. I EN NINGUN MOMENT DEMANE QUE ES DESPEDIXCA A LA GENT QUE YA ESTIGA TREBALLANT, SI NO QUE LA PROPOSTA VA PER A LES NOVES FEINES QUE PUGUEN SURGIR.
GRÀCIES.
 
TINC QUE DIR QUE U DIXE CLAR PER ALTRES CONVERSACIONS EN ALTRES BLOGS QUE LA GENT A FET I QUE RESPECTE COMPLETAMENT, PER AIXO DIXE CLAR EL QUE HI HA.
I PER A QUE ES VEXA QUE NO TINC RES QUE AMAGAR DIXE ACI LES CONVERSACIONS DE LES QUE HE PARLAT ABANS:
LES CONVERSACIONS SON DELS COMENTARIS DEL POST QUE ESTA EN AQUEST BLOG.
http://blocs.mesvilaweb.cat/node/view/id/142885
 
Esperem que no ocòrrega com sempre
Lafiscaldeldistricte
i la solució a la crítica passe per "desactivar" a la persona que ha tingut la iniciativa, son les formes habituals d'amagar els problemes, siga als Quatre Camins amb l'empresa de fibra de vidre, siga amb el veïnat descontent dels botellons de Lluna, siga amb els residents a Santa Marina ...
A Alzira l'Ajuntament si s'ha fet avant amb una iniciativa concreta per ajudar a la gent desempleada i sense recursos del poble. Millor seria imitar-los.
 
No estic d'acord

Vicent
Des del meu més absolut respecte i reconeixement per la mobilització aconseguida he de dir que no compartisc per a res la iniciativa. Hi ha molta gent de Carcaixent que viu i treballa fora (només penseu en la quantitat de mestres que exportem) i no per això mereixen quedar, hipotèticament, fora de la cua. Per tant, tampoc a l'inrevés. Ho sent, però no puc evitar veure certes connotacions racistes en la iniciativa.
I sí, hi ha molta gent fent coses per pal·liar la crisi a Carcaixent, encara no del PP precisament. Des dels empresaris que resisteixen (que n'hi ha), a la gent que continua comprant a la botigueta de sempre (que també n'hi ha) i als polítics, que tot i no governar, fan propostes de millora.

estic enpart d'acord
CARMINA
com ya he dit varies vegades, no hi ha ninguna comnotacio racista, a no ser que la gent vuiga vorela, per alguna part.
de totes formes en algunes coses estic d'acord amb tu, pero no del tot.
si tots ens quedem en casa sense fer res i esperant a que els demes siguen els que u solucionen no anem a ningun lloc.
gracies de totes formes pel teu comentari.

Carlota
Home Vicent, jo crec que la crítica va dirigida als que sí tenen capacitat de pendre decisions i de governar, i per tant de pendre mesures per a paliar la crisis.
Jo entenc que la proposta de Carmina és la que en altres Ajuntaments ja s'ha pres, com a institució més propera als ciutadans empadronats ha de fer alguna cosa pels del seu poble, no estem parlant d'una oposició ni cosa semblant. I sincerament, això (demanar que es contracte als del poble preferentment) és algo que tots els grups polítics demanen sempre que ve a instal·lar-se un negoci forani, o es fan obres grans etc etc I ningú aleshores diu que té connotacions racistes. Que per ser m'agradaria saber per que parleu de racisme en aquest cas ...
I en quant a empresaris que resisteixen, doncs em recorda a un botiguer del meu barri, que anaves a comprar-li i sempre et deia "jo amb açó perd diners", doncs xico tanca i veste'n a treballar asalariat.
gracies
Gracies Carlota, has compres la meua iniciativa molt be.
Be ara dirte que el tema del racisme, esta molt present, nomes dirte que inclos cuan en cridaren del Levante, lo primer que en preguntaren era si tenia comnotacions racistes, perque
esta clar, amb tanta de inmigrant que tenim ara a España, lo ultim que volen es entrar mes endins del que la simple iniciativa vol dir, desde que la vaig enpendrer vaig intenar anar en molt de cuidao, per no dir res que puga fer mal, pero com ya he dit, no te cap de comnotacion racista.
Moltes gracies de nou Carlota.

resposta!!!
carmina
hola vicent, entenc que pugues trobar connotaccions racistes.
pero t'asegure que no hia ninguna.
primer si conseguixes llegir el periodic el levante del dia 06/08/09 el de la ribera, i veus l'entrevesti que em feren, no diries el mateix.
te preguntaras " ¿i perque no l'escanexes i el pujes?
senlliç per desgracia tinc l'inpresora trencada, i estic esperant que vinga una persona de vacances per escanejarlo.
crec que cuan el llixes cambiaras un poc de opinio, i si no, no pasara res, les critiques ayuden a creixer.
gracies.
 

No hay comentarios: